Erotu ja menesty asiakaskokemuksen avulla kaupan ja palvelun alalla

Oletko miettinyt, kuinka yhtenäinen asiakaskokemuksenne on eri kanavissa? 

Olipa kyseessä myymälä, verkkokaupan chat, puhelinpalvelu tai somemainokset, asiakaskokemuksen tulisi aina olla tasalaatuinen. Kaupan ja palvelun alan kilpailun määrä ja keinot markkinalla ovat moninkertaistuneet, joten erinomaisella asiakaskokemuksella on todella paljon merkitystä voittavan lisäarvon näkökulmasta asiakasuskollisuuden, asiakaspidon ja uusasiakashankinnan kehittämisessä. Poimi oppaasta vinkit: 

  • Kuinka kehittää asiakaskokemusta kaikissa kanavissa tukemaan asiakkaan tarpeita, haluja ja yllättää asiakas positiivisesti? 
  • Kuinka päästä eroon pistemäisistä kehitysprojekteista ja tarkastella asiointia laajana kokonaisuutena? 
  • Mitkä ovat parhaat tavat kartuttaa monikanavaista asiakasymmärrystä, edesauttaa työntekijöiden sitoutumista ja valjastaa tämä tieto liiketoiminnan kehityksen tueksi?
  • Kuinka digitaalisuus voi tukea kaikkea tätä?

Oppaasta löydät myös konkreettisia esimerkkejä kaupan ja palvelusektori asiakas- ja työntekijäkokemusta kehittävistä digitalisaatiototeutuksista.

Kiristyvän kilpailun markkinassa asiakaskokemuksen merkitys korostuu

Oppaan avulla tunnistatte asiakaskokemuksenne kehittämiskohteet ja saatte vinkkejä monikanavaiselle matkallenne. Oppaan ovat kirjoittaneet Elisan asiantuntijat. 

Elisalla on poikkeuksellinen ja monitoimialainen kokemus palvelualojen ja kaupan alan yritysten asiakaskokemuksen kehittämisestä yli 20 vuoden ajalta.