Asiakaspalvelu arvoa tuottavaksi yksiköksi datan ja mittaamisen avulla

Mitä jos voisit tuoda asiakaspalvelun tulokset johtoryhmän eteen euroina?

Asiakaskokemuksen kehittämisen tärkeimpiä mittareita ovat ne, jotka porautuvat suoraan asiakkaalle ja yritykselle eniten arvoa tuottaviin prosesseihin. Liiketoimintatavoitteisiin keskittyvillä mittareilla voit tuoda päivänvaloon asiakasymmärryksen merkityksen ja arvon sekä saada yrityksen johdon ymmärtämään, miksi tähän kannattaa panostaa jatkossakin. Asiantuntijoidemme kirjoittamasta oppaasta saat

  • tietoa datan hyödyntämisestä ja arvonluontimallin kehittämisestä
  • vinkit asiakaspalvelun mittareiden valitsemiseen ja esittelyyn eteenpäin – näkemystä siihen, mikä johtoa kiinnostaa
  • konkreettisia ja numeerisia esimerkkejä asiakaspalvelun investoinneista, jotka maksavat itsensä takaisin.


Tuottaako asiakaspalvelunne arvoa ja tulosta?

Monet painivat sen kanssa, että asiakaskokemuksen mittaaminen ei ole riittävän konkreettista vakuuttamaan esimerkiksi johtoa siitä, että siihen investointi kannattaa. 

Oppaamme antaa sinulle vinkit ja esimerkkilaskelmat, joiden avulla löydät oikeat kehittämiskohteet ratkaistavaksi ja onnistut viestimään tuloksista vaikuttavasti – jopa euroina.