Asiakaspalvelusta arjen sankari puheentunnistuksen avustamana
Loppuuko asiakaspalvelusta kädet ja korvat kesken?
Asiakaskokemuksen kannalta pitkät jonotus- ja vastausajat ovat myrkkyä. Kaikkein pahinta on, jos asiakkaalle ei ehditä vastata lainkaan tai tämä jää yksin ongelmansa kanssa. Lue oppaastamme, kuinka puheentunnistuksen avulla
Elisa on kehittänyt laadultaan maailman parhaaksi arvioidun suomenkielisen puheentunnistuksen teknologian yhteistyössä Aalto-yliopiston tutkijoiden kanssa. Botti pyytää soittajalta vastauksia muutamaan kysymykseen, kääntää puhelun vastauksen tekstiksi ja luo automaattisen palvelupyynnön CRM-järjestelmään. Tiedämme siis, mistä puhumme. Avaa ovi puheentunnistuksen maailmaan lataamalla opas.
Puheentunnistuksen avulla saat monipuolisempaa ja laadukkaampaa dataa
Asiakaspalvelu on asiakaskokemuksen kannalta olennaisimpia toimintoja. Sen laatuun ja tehokkuuteen halutaan panostaa – ja se myös kannattaa.
Puhebotti muuttaa asiakaspuhelut digitaaliseen muotoon, jolloin tärkeä asiakasymmärrys ja kerätty data saadaan asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen tueksi.
Luultavasti kilpailijasi miettivät jo, miten he voisivat hyödyntää puheentunnistusta osana liiketoimintaansa – siksi sinunkin kannattaisi. Aloita matkasi tutustumalla oppaaseemme!