Asiakaspalvelusta arjen sankari puheentunnistuksen avustamana

Loppuuko asiakaspalvelusta kädet ja korvat kesken?

Asiakaskokemuksen kannalta pitkät jonotus- ja vastausajat ovat myrkkyä. Kaikkein pahinta on, jos asiakkaalle ei ehditä vastata lainkaan tai tämä jää yksin ongelmansa kanssa. Lue oppaastamme, kuinka puheentunnistuksen avulla

  • tasaatte asiakaspalvelun ruuhkapiikit ja lyhennätte vastausaikoja
  • vähennätte asiakaspalvelun agenttien rutiininomaista ja manuaalista työtä
  • parannatte asiakaskokemusta varmistamalla laadukkaamman asiakastiedon agenttien käyttöön
  • murratte monikanavaisen asioinnin siilot.

Elisa on kehittänyt laadultaan maailman parhaaksi arvioidun suomenkielisen puheentunnistuksen teknologian yhteistyössä Aalto-yliopiston tutkijoiden kanssa. Botti pyytää soittajalta vastauksia muutamaan kysymykseen, kääntää puhelun vastauksen tekstiksi ja luo automaattisen palvelupyynnön CRM-järjestelmään. Tiedämme siis, mistä puhumme. Avaa ovi puheentunnistuksen maailmaan lataamalla opas.

Puheentunnistuksen avulla saat monipuolisempaa ja laadukkaampaa dataa

Asiakaspalvelu on asiakaskokemuksen kannalta olennaisimpia toimintoja. Sen laatuun ja tehokkuuteen halutaan panostaa – ja se myös kannattaa.

Puhebotti muuttaa asiakaspuhelut digitaaliseen muotoon, jolloin tärkeä asiakasymmärrys ja kerätty data saadaan asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen tueksi. 

Luultavasti kilpailijasi miettivät jo, miten he voisivat hyödyntää puheentunnistusta osana liiketoimintaansa – siksi sinunkin kannattaisi. Aloita matkasi tutustumalla oppaaseemme!