Tavoitteletko paikkaa asiakaskokemuksen aallonharjalla?

Askeleet tulevaisuuden asiointiin

2020-luvulla asiakaskokemus on ohittanut hinnan ja tuoteominaisuudet brändin tärkeimpinä erottautumistekijöinä. Asiakaskokemus on se, jolla asiakkaat voitetaan ja säilytetään.

Muutos näkyy myös asiakaspalvelussa. Reaktiivinen asiakaspalvelu ei enää tänä päivänä riitä vaan teknologian kehityksen myötä asiakaspalvelu tulee näyttämään kolmen vuoden kuluttua hyvin erilaiselta. Matka sinne ei kuitenkaan ole kaikilla sama.

Asiantuntijoidemme kirjoittama opas auttaa sinua

  • tutustumaan asiantuntijoidemme mielestä kiinnostavimpiin asioinnin ja asiakaspalvelun trendeihin, joita kannattaa seurata
  • syventymään maturiteettimalliin, jolla tarkastella organisaatiosi asiakaspalvelun tilaa ja tunnistaa askeleet seuraavalle tasolle
  • inspiroitumaan konkreettisista hyödyistä asioinnin muutoshankkeissa.

Ota seuraava askel kohti älykästä, automatisoitua ja asiakasarvoon keskittyvää asiakaspalvelua

Haluatko ymmärtää asioinnin tulevaisuuden trendejä ja hypätä mukaan mahdollisuuksiin ensimmäisten joukossa kilpailukyvyn rakentamiseksi? Oppaassamme avaamme muun muassa näitä väittämia:

  • Virtuaaliassistentin tuella asiakaskontaktin ratkaisuaika on jopa 80% nopeampi.
  • Jopa 50% laitevalmistajista tulee tarjoamaan SLA–pohjaisia huolenpitosopimuksia perinteisen reaktiivisen asiakaspalvelun sijaan vuoteen 2025 mennessä.
  • Tekoäly ja robotiikka lisääntyvät asiakaskokemuksen parantamisessa 88% seuraavien vuosien aikana.
  • Yritykset, joilla on vahva kaikkikanavainen asiakaskunnan sitouttamisstrategia, säilyttävät keskimäärin 89% asiakkaistaan.