Miten CRM:n avulla yhdenmukaistetaan asiakaskokemusta? 

Tutustu aiheeseen ASML-tapahtuman asiantuntijapuheenvuoron johdolla.

Alkuvuodesta 2023 Elisan ja ASML:n järjestämä tapahtuma kokosi yhteen aitoja kokemuksia, case-esimerkkejä ja uutuuksia asioinnin saralta. Atrian Katja Mollberg kertoi asiantuntijapuheenvuorossaan, miten Atrialla on tavoiteltu yhdenmukaista asiakaskokemusta CRM-kehityksen kautta varmistamalla, että 

  • kaikki asiakastieto tilaus- ja toimitustiedoista asiakaspalautteisiin sekä yhteyshenkilöihin löytyvät samasta paikkaa ja ovat helposti saatavilla
  • järjestelmien välillä on toimivat integraatiot
  • viesti on yhdenmukainen tuli se keneltä tahansa ja asiakkaalle viestityt asiat on aina kirjattu ylös.

Lataa tallenne ja kerää Atrian vinkit, opit ja tunnistetut jatkoaskeleet oman CRM-matkasi tueksi.

Miksi CRM-kehitysprojektiin tartuttiin?

Atrialla tunnistettiin, että asiakaskokemus kärsi tökkivästä tiedonkulusta. Se ilmentyi arjessa

  • viestin vaihtelevuutena
  • päällekkäisenä tekemisenä ja ylimääräisinä toistoina
  • organisaation sisäisenä kilpailuna
  • tietojen muuttumisena tai häviämisenä matkan varrella, joka näkyi asiakkaalle yllättävinä muutoksina ja epäselvinä tilanteina.