Miten puhekanavan sulauttaminen asiakashallintaan tukee myyntiä?

Tutustu aiheeseen ASML-tapahtuman asiantuntijapuheenvuoron johdolla.

Alkuvuodesta 2023 Elisan ja ASML:n järjestämä tapahtuma kokosi yhteen aitoja kokemuksia, case-esimerkkejä ja uutuuksia asioinnin saralta. Enreachin Juhamatti Muuraiskangas syventyi asiantuntijapuheenvuorossaan puheratkaisujen maailmaan ja kertoi, miten

  • tunne tuodaan asiakaskohtaamiseen ja myyntiin datan avulla
  • voit välttää myynnin tekemisen mustassa laatikossa
  • nämä asiat on käytännössä tuotu toteen – esimerkki Enreachin omasta toiminnasta.

Mitä hyötyjä puhekanavan sulauttaminen tuo yritykselle?

Image
  • Palvelukokemus on parempi, kun asiakas tunnistetaan kanavasta riippumatta.
  • Asiakasdata mahdollistaa inhimillisen kohtaamisen digitaalisesti.
  • Tunnet asiakkaasi paremmin ja osaat tarttua lisä- ja ristiinmyyntimahdollisuuksiin datan pohjalta.