Etsitkö ratkaisua asiakaspalvelun ruuhkapiikkien tasaamiseen?

Tutustu Elisan suomenkieliseen Puhebottiin työssään.

Ruuhkapiikit ja pitkät vastausajat voivat estää tarjoamasta parasta laatua. Puhebotti onkin asiakaspalvelijoiden arjen sankari. Älä usko pelkästään sanojamme vaan koe Puhebotti työssään. Katso maksuton demomme silloin kun sinulle parhaiten sopii ja 

  • kuulet puheentunnistuksen eduista asiakaspalvelun tehostajana
  • näet, miten suomenkielinen Puhebotti toimii käytännössä asiakaspalvelijan tukena
  • saat vinkit onnistuneeseen Puhebotin kokeiluun
  • opit, miten voit välttää tyypillisimmät sudenkuopat puheentunnistuksen käyttöönotossa.

Tiesitkö, että puhebotti tuottaa 95 % varmuudella ymmärrettävän tiketin asiakaspuhelun pohjalta? 

Älykäs puheentunnistus tehostaa asiakaspalvelua uudella tapaa. Se auttaa asiakaspalvelijaa ja auttaa palvelupyyntöjen priorisoinnissa. Lisäksi puheentunnistus muuttaa analogisen puheen digitaaliseksi dataksi, mitä voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. 

Puheentunnistus ei ole enää alkuhuumaa, ja luvut puhuvat Puhebotin hyödyntämisen puolesta. Myös asiakkaat ovat tottuneet Puhebotteihin. 60 % asiakkaista valitseekin ihmisen sijasta botin kanssa asioinnin.

K2 Turvapalvelut hyödyntää puheentunnistusrobottia asiakaspalvelussaan

Image

"Elisa Puheentunnistus auttaa meitä erottamaan kiireelliset ja ei-kiireelliset palvelupyynnöt toisistaan. Näin saamme ohjattua resurssimme aiempaa tarkemmin."