Huomisen asiointi tekoälyn ja automaation avulla

Tekoälyn mahdollisuudet asiakaspalvelussa eivät ole tulevaisuutta vaan käytettävissä jo nyt. Tutustu asiantuntijoidemme johdolla asioinnin trendeihin ja uusimpiin teknologioihin!

Asioinnin ja asiakaspalvelun trendit, kuten kaikkikanavaisuus ja asiakkaiden kiristyneet odotukset yhdistettynä huimaa vauhtia kehittyvään teknologiaan avaa ovia asiakaspalvelun nostamiselle seuraavalle tasolle. Automaation ja tekoälyn hyödyntäminen osana asioinnin arkea ei ole vain haave tulevaisuudessa vaan mahdollista jo huomenna. Mitä konkreettisia mahdollisuuksia tekoäly tuo asiointiin ja asiakaspalveluun?

Syvenny asiantuntijoidemme johdattamana käytäntöön ja selvitä esimerkiksi

  • Mitä tekoälyn tuominen asiakaspalveluympäristöön vaatii ja miltä se näyttää?
  • Mitä hyötyjä eri tekoälyn käyttökohteista on saatu Suomen markkinassa?
  • Mitä huomisen asiakaspalvelualustasta täytyy löytyä, jos haluaa tarjota hyvää ja kilpailuetua tukevaa asiakaskokemusta?

Opas tarjoaa sinulle inspiraatiota, näkemyksiä tulevaisuuden trendeistä, käyttökokemuksia ja sukelluksen kokonaisvaltaiseen asiakaspalvelualustaan

Opas sisältää kaiken tämän:

  1. Asiakaspalvelu eilen, tänään ja huomenna
    • Kun tekoäly tuli ryminällä liiketoimintaan
    • Mitä konkreettisia mahdollisuuksia tekoäly tuo asiointiin ja asiakaspalveluun?
  2. Huomisen asiakaspalvelualusta
    • Mitä tekoälyn tuominen asiakaspalvelualustaan tarkoittaa?
    • Oletteko valmiita tekoälyn hyödyntämiseen?
    • Tarkistuslista tekoälystä asiakaspalvelussa unelmoivalle
  3. Syväsukellus Elisan asiakaspalvelualustaan
    • Kaikkikanavainen asiointikokemus ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa
    • Asiakaspalvelua tehostavat työkalut ja toiminnallisuudet
    • Asiakaspalvelijoiden arjen apuri
    • Alusta pähkinänkuoressa
  4. Muutosmatka askelittain
    • Palvelumuotoilulla pilkot oman muutoksen elefanttisi