Connected Customer Service
– näin yhdistät asiakaspalvelun asiakkaasi polkuun
Connected Customer Service tarkoittaa asiakkaan todellisen polun ymmärtämistä ja asioinnin sekä kohtaamispisteiden suunnittelua asiakkaan ja brändin välillä sen mukaisesti. Tavoitteena on rakentaa helppo ja oikea-aikainen tapa asioida ja kohdata yritys.
Se on ilmiönä rantautunut myös Suomeen. Pysy asioinnin aallon harjalla – lataa Elisan asiantuntijan Petteri Peltosen kirjoittama opas ja syvenny aiheeseen konkreettisten esimerkkien avulla.
Harvassa on palvelu, joka olisi markkinassaan täysin uniikki.
Yritykset erottuvat nyt personoinnilla ja oikea-aikaisuudella.
Jotta voit tarjota asiakkaallesi aitoja wow-elämyksiä, sinun on ymmärrettävä asiakkaasi polku ja sen vaiheet. Syvenny Elisan CX-asiantuntija Petteri Peltosen johdolla oppaassa muun muassa näihin teemoihin:
Käyttöehdot | Sopimusehdot | Tietosuojakäytäntö
Tekijänoikeudet © 2022 Elisa Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.