Connected Customer Service

– näin yhdistät asiakaspalvelun asiakkaasi polkuun

Connected Customer Service tarkoittaa asiakkaan todellisen polun ymmärtämistä ja asioinnin sekä kohtaamispisteiden suunnittelua asiakkaan ja brändin välillä sen mukaisesti. Tavoitteena on rakentaa helppo ja oikea-aikainen tapa asioida ja kohdata yritys.

Se on ilmiönä rantautunut myös Suomeen. Pysy asioinnin aallon harjalla – lataa Elisan asiantuntijan Petteri Peltosen kirjoittama opas ja syvenny aiheeseen konkreettisten esimerkkien avulla.

Harvassa on palvelu, joka olisi markkinassaan täysin uniikki.
Yritykset erottuvat nyt personoinnilla ja oikea-aikaisuudella.

Jotta voit tarjota asiakkaallesi aitoja wow-elämyksiä, sinun on ymmärrettävä asiakkaasi polku ja sen vaiheet. Syvenny Elisan CX-asiantuntija Petteri Peltosen johdolla oppaassa muun muassa näihin teemoihin:

  • Connected Customer Service kilpailuetuna
  • Asiakasymmärryksen rakentaminen havainnoimalla ja mittaamalla
  • Tiekarttasi yhteneväiselle polulle asiakkaan kanssa
  • Ensimmäisen käyttötapauksen määrittely ja onnistunut pilotti
Elisa logo

ELISA.FI

YRITYKSILLE

ELISA OYJ

ELISAN MYYMÄLÄT


Käyttöehdot | Sopimusehdot | Tietosuojakäytäntö
Tekijänoikeudet © 2022 Elisa Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.