Sales-käyttäjä, helpota arkeasi ja lisää aikaa myyntityöhön näillä Microsoftin uutuuksilla

Lataa tallenne ja tutustu poimintoihin Microsoftin Dynamics 365 release wave 2 ja uusi Viva Sales tuovat mukanaan. Ne auttavat työtäsi käytännössä, mahdollistaen keskittymisen tärkeimpään eli asiakassuhteiden rakentamiseen ja myyntityöhön – me kerromme, miten. 

Microsoft Dynamics 365:n lokakuun 2022 toinen julkaisuaalto ja vuoden viimeisellä neljänneksellä tuleva myyjäkokemussovellus Viva Sales tuovat uusia mahdollisuuksia ja arkea helpottavia ominaisuuksia käyttäjilleen. Tiiviissä tietoiskussa käsittelemme:  

  1. Dynamics 365 ja Teamsin yhteiskäyttöominaisuudet: tutustutaan järjestelmän mahdollisuuksiin ja uusiin ominaisuuksiin, joiden avulla teet muun muassa sisäisestä viestinnästä ja asiakkaasta käydyistä keskusteluista näkyvää. Ei enää noloja tilanteita, joissa et tiedä, mistä asioista asiakas on ollut organisaatioonne yhteydessä.
  2. Julkaisuaallon oleelliset muutokset Power Platform -alustalle: tiedon pureskelu uusiin näkymiin ja luetteloihin tulevien muutosten johdosta. Lisäksi käymme läpi, mitä hyötyä on lomakkeista lomakkeiden sisällä.
  3. Julkaisuputken uutuudet, mm. Viva Sales: helpota ja tehosta arkeasi tietojen automaattisella tallentamisella mihin tahansa asiakkuudenhallintajärjestelmään Office 365:n ja Microsoft Teamsin avulla. Saat selkeän näkymän asiakkaan tilaan, voit merkitä ylös kunkin vuorovaikutuksen merkitykselliset tiedot sekä helpottaa työtäsi tekoälypohjaisilla, kaupan tekemiseen suunnitelluilla seurantaehdotuksilla ja muistutuksilla.

Toimintoja esittelevät asiantuntijamme Jussi-Pekka Luoma sekä Markku Korhonen, joka on itsekin aktiivinen Sales-käyttäjä ja auttaa ymmärtämään, miten uudistukset tehostavat asiakasrajapinnassa toimivan työtä käytännössä.

Elisa on täyden palvelun CX-kumppani

Asiakas kohtaa yrityksesi monella eri tapaa: asioimalla verkkosivuillasi, käymällä myymälässä tai kuluttamalla yrityksesi palveluita. Jotta asiointi eri kanavissa olisi sujuvaa, on olennaista tutkia asiointikokemusta ja kehittää sitä jatkuvasti eteenpäin. Elisan asiantuntijat auttavat yritystäsi mittaamaan asiointikokemusta, hyödyntämään dataa ja luomaan asiakaslähtöisiä palveluita.

Tutustu asioinnin kehittämisen palveluihimme ja ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Elisa logo

ELISA.FI

YRITYKSILLE

ELISA OYJ

ELISAN MYYMÄLÄT


Käyttöehdot | Sopimusehdot | Tietosuojakäytäntö
Tekijänoikeudet © 2022 Elisa Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.