Kurkota kohti huippua nykyasiakasmarkkinoinnissa

Poimi vinkit asiakasdatan hyödyntämiseen ja kasvata asiakasymmärrystä

Onko yrityksenne markkinoinnilla, myynnillä ja asiakaspalvelulla yhtenäiset tietojärjestelmät ja pääsy asiakasdataan? Pystyttekö hyödyntämään kerättyä tietoa asiakaskokemuksen kehittämisessä? Mikäli vastaus on ei, haasteet heijastuvat luultavimmin nykyasiakasmarkkinointiin ja asiakasymmärrykseen.

Asiantuntijaoppaamme auttaa sinua kehittämään tilannetta. Siitä saat selville muun muassa:

  • mikä on asiakasymmärryksen rooli modernissa nykyasiakasmarkkinoinnissa
  • miten dataa kerätään ja hyödynnetään liiketoiminnan tukena
  • miten dataan pohjautuva asiakasymmärryksen kulttuuri syntyy
  • miten voit edetä käytännössä kohti asiakaslähtöistä markkinointia.

Lataa opas avuksesi ja ota askel kohti tehokkaampaa, aidosti asiakkaita puhuttelevaa markkinointia.

Lataa asiantuntijaopas täyttämällä oheinen lomake

​​​​​​​

¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.

Asiakasymmärrys on koko organisaation asia

Monissa yrityksissä asiakasdatan analysointi jää markkinoinnin työpöydälle. Jos asiakkaiden tarpeista, kiinnostuksen kohteista ja haasteista tehdyt huomiot eivät kuitenkaan jalkaudu muualle organisaatioon, asiakasymmärrys jää vaillinaiseksi eri toimintojen välillä.

Toisaalta kun koko organisaation laajuisesti vedetään yhtä köyttä, asiakkaille voidaan tarjota palveluita, joihin he haluavat palata aina uudelleen. Samalla vähennetään asiakaspoistumaa, helpotetaan päätöksentekoa ja tehostetaan toimintaa. Lue oppaastamme vinkit, joilla pääset kehitystyössä eteenpäin.