Puheentunnistuksella digitaalinen sukellus asiakasdataan

Tavoitteletko paikkaa asiakaskokemuksen aallonharjalla?

Olemme koonneet yksiin kansiin kattavasti tietoa puheentunnistuksen mahdollisuuksista liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittäjänä. Tämä asiantuntijaopas tarjoaa sinulle

  • vinkit puheentunnistuksen onnistuneeseen hyödyntämiseen
  • ymmärryksen asiakaspalveluun tulevan puheen digitoinnin ja asioinnin automatisoinnin mahdollisuuksista
  • apua soveltuvien käyttökohteiden valintaan
  • esimerkkejä Suomen markkinoilla käytössä olevista sovelluskohteista.

Puheentunnistuksella asiakaspalvelun data hyötykäyttöön

Lähes kaikki asiakaspalveluiden kanavat ovat digitaalisia – poikkeuksena asiakaspuhelut. Samalla puhelut ovat usein kaikkein kattavin ja edustavin otos asiakkaita askarruttavista asioista ja paras lähde asiakaskokemuksen kehittämiselle. 

Puheentunnistuksen eli NLP:n (natural language understanding) avulla asiakaspuhelut voidaan muuntaa dataksi, ja sen ansiosta

  • estetään asiakaspalveluun tulevien saapuvien puheluiden ruuhkautuminen ja jonotus
  • parannetaan merkittävästi asiakaspalvelun ratkaisuastetta ja palvelun sujuvuutta
  • luodaan lisäarvoa ja parempaa asiakaskokemusta.

Lataa opas ja hyödynnä asiakaspalvelun data.