Tuo puhe saumattomaksi osaksi asiakaspalvelua
Tilaa tallenteet demoista sähköpostiisi.
Puhe on kanavista väkevin. Asiakas tarttuu puhelimeen, kun tunteet kuohuvat, hätä on suuri tai kysymys on monimutkainen. Puheen kautta asiakaspalvelussa rakennetaan siltoja väärinymmärrysten, negatiivisten kokemusten tai uusien haasteiden ääreltä takaisin tyytyväiseen asiakkuuteen. Kun olet varmistanut, että käyttämänne puhekanava on saumaton ja integroitu osa asiointia
Lataa tallenne, jossa Elisa ja Enreach esittelevät, miltä uusi arkesi voi näyttää. Tallenteista pääset
Alustansa valinneelle demot auttavat syventämään ymmärrystä puheratkaisuista osana muita asiointikanavia. Valintaansa tekevälle demot helpottavat ratkaisujen vertailua.
Sulauta puhekanava saumattomasti Elisan asiantuntemuksella ja Enreach for Enterprise -ratkaisuilla
Elisalla on Suomen suurin asiakaspalvelu ja vankka kokems isojen asiakaspalvelufunktioiden orkestroinnista. CX-asiantuntijat tarjoavat end-to-end ratkaisun suunnittelusta tekniseen toteutukseen ja implementointiin.
Tutustu asioinnin kehittämisen palveluihimme ja ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
Käyttöehdot | Sopimusehdot | Tietosuojakäytäntö
Tekijänoikeudet © 2022 Elisa Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.