Dynamics-käyttäjä, kohtaa asiakas vakuuttavammin myynnissä ja markkinoinnissa näiden ominaisuuksien avulla
Lataa video, jossa asiantuntijamme esittelevät Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuuksia, jotka kehittävät ja tukevat parempia asiakaskeskusteluja. Kerromme lisää muun muassa
- MYYNNIN KESKITTYMISTÄ OHJAAVISTA JA HELPOTTAVISTA OMINAISUUKSISTA
- Sales Accelerator: sen avulla keskityt aidosti merkittäviin aktiviteetteihin, vähennät hälyä ympäriltä ja hyödynnät tekoälypohjaisia suosituksia entistä parempien myyntitulosten tukena.
- Up next -työkalu antaa valmiita suosituksia seuraavista asiakkaalle suunnatuista toimenpiteistä kuten sähköposteista, follow-upeista tai tuotesuosituksista ja muistuttaa asiakassuhdetta ylläpitävistä aktiviteeteista.
- MARKKINOINNIN SEURANTAA TUKEVISTA OMINAISUUKSISTA
- Esittelemme Dynamics Marketingiin lanseerattavan ominaisuuden, joka helpottaa asiakaspolun seuraamista ja välitavoitteiden asettamista. Sen avulla seuraat asiakkuuden etenemistä systemaattisesti.
- MYYNNIN JA MARKKINOINNIN YHTEISTYÖTÄ SYVENTÄVISTÄ MAHDOLLISUUKSISTA
- Näytämme, miten varmistat, että liidien pisteytys tukee liidien haltuunottoa ja myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.
- TEKOÄLYN JA DATAN HYÖDYNTÄMISESTÄ ASIAKASHANKINNAN TUKENA DYNAMICS-YMPÄRISTÖSSÄ
- Avustaja: kerromme tekoälypohjaisesta apukuskista, joka auttaa hyödyntämään tekoälyä laajemmin Dynamicsin ympäristössä myynnin, asiakaspalvelun sekä markkinoinnin työkaluissa. Tekoälypohjainen avustaja esimerkiksi luo sinulle ensimmäisen luonnoksen työtehtäväsi pohjaksi, auttaa sivutöiden kuten sähköpostien tai muistioiden kanssa vapauttaen aikaa muulle työlle sekä kehittää osaamistanne koko organisaation laajuisesti kokoamalla hiljaista tietoa näkyväksi.