Vahvista markkinointia Dynamics 365:n tekoälypohjaisilla ratkaisuilla
Tekoäly on rantautunut Microsoft Dynamicsiin. Mitä se mahdollistaa markkinoinnille?
Tekoälyn osalta voittajia ovat sen nopeasti haltuun ottavat yritykset. Haluatko liittyä kehityksen etulinjaan ja varmistaa, että hyödynnät Dynamics Marketingin tekoälyominaisuudet laajasti? Asiantuntijamme johdattavat sinut markkinoinnin arkea helpottavien ominaisuuksien pariin tässä tietoiskussa. Kerromme muun muassa seuraavista aiheista.
Parempaa asiakasviestintää tekoälyn avulla
- Rikasta asiakassegmenttejä eri lähteiden datalla helpommin ja hyödynnä yhä laajemmin dataa syvemmän asiakasymmärryksen luomiseen minuuteissa.
- Nopeuta markkinointisisältöjen rakentamista Microsoft Copilot -avustajan tuella ja vapauta resursseja rutiineista luovaan asiantuntijatyöhön.
- Tunnista tekoälyn avulla paras hetki viestintään ja varmista, että viestit tavoittavat vastaanottajan juuri silloin.
Tuo markkinoinnin data yhteen
- Helpota markkinoinnin tulosten analysointia ja esittämistä uuden Microsoft Fabricin avulla. Microsoft Fabric auttaa muodostamaan kokonaiskuvan ja helpottamaan päätöksentekoa keräämällä yhteen aiemmin irrallaan olleita data- ja analytiikkaratkaisuja.
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön tukea tekoälyltä
- Rakenna personoitua sisältöä ja viestintää vaivattomammin markkinoinnissa ja myynnissä hyödyntämällä tekoälyn poimimia nostoja datasta.
- Varmista markkinoinnin liidien haltuunotto myynnissä parannellun liidin pisteytyksen avulla.
- Kuro umpeen markkinoinnin ja myynnin siiloja integroimalla analytiikka toimijoiden välillä.