Varmista voittavat kortit asioinnin kehityshankkeen perusteluun

Webinaari 13.6.2024 klo 9.

Eivätkö asioinnin kehityshankkeet etene? Turhauttava tilanne syntyy, kun liiketoiminta ei tunnista niiden arvoa tai hyötyä. Johtoryhmä tarkastelee asioita Exceleiden ja laskelmien kautta – jos haluat kehityshankkeen etenevän, sen tulokset täytyy kommunikoida samalla kielellä. 

Elisan asiantuntijat auttavat asiakkaita löytämään ja suunnittelemaan asioinnin kehityshankkeet, joiden arvo on osoitettavissa ja investointi esitettävissä muodossa, josta johtoryhmä ei voi kieltäytyä. Webinaarissa 13.6. kerromme, miten löydät oikeat kortit perustelemiseen.

Webinaarin agendalla

  1. Hankkeen muotoilu trendit ja nykytila huomioiden: missä olette nyt, missä teidän pitäisi olla?
  2. Ratkaisuvaihtoehtojen löytäminen: mihin sinun tulee keskittyä?
  3. Kortit, joilla onnistut: onnistumisen mittareiden tunnistaminen
  4. Konkreettinen case-esimerkki – näin asiakkaamme ovat onnistuneet.

Vakuuta sidosryhmät viestimällä asioinnin kehityshankkeista liiketoiminnan kielellä ja konkreettisilla tuloksilla.

Perusteluja ja konkreettisia lukuja voi hakea niin hankkeesta saatavien hyötyjen kuin niiden riskien kautta, joita hankkeen jättämättä tekeminen aiheuttaa. 

  • Kuinka moni asiakas on yhteydessä samasta asiasta eri kanavista? Mihin tuloksiin se heijastuu?
  • Kuinka paljon aikaa asiakaspalvelulla kuluu muihin tehtäviin kuin asiakaskontakteihin?
  • Mikä on asiakaspalvelunne kantokyky, jos kontaktimäärä kasvaisi 50 %:lla odottamattomasti? Millaisen riskin se muodostaa?

Webinaarissa saat lisää vinkkejä, miten hankkeen vaikutusta voi konkretisoida.