Yhdistä asiointi, myynti ja markkinointi asiakkaan ympärille
Yhteistyön kehittäminen tuo asiakkaalle enemmän arvoa ja parantaa työntekijäkokemusta, hyödyttäen laajasti koko yritystä.
Opas auttaa hahmottamaan, miten asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen asiakkaan ympärille tuottaa asiakkaalle enemmän arvoa.
Tässä oppaassa pureudumme siiloutumisen juurisyihin ja esittelemme parhaimmat käytänteet yhteisten toimintamallien kirkastamiseen. Usein siilot näkyvät myös käytössä olevissa teknologioissa. Asiantuntijamme kertovat oppaassa kuinka saat toiminnot linkittymään toisiinsa myös järjestelmätasolla – oli käytössäsi sitten monista eri työkaluista rakentunut moniohjelmisto-ympäristö tai yksi kokonaisvaltainen alusta.
Miten siilot näkyvät arjessa?
Siilot haittaavat kaikkia asiakkaasta työntekijöihin. Tilannetta ei kuitenkaan voi ratkaista yksin vaan siihen tarvitaan monialaista yhteistyötä, johon opas antaa vinkit.